قرارداد و شرایط خرید وب سایت سریع پرداخت با دامنه Payd.ir

قرارداد و شرایط ثبت سفارش دریافت خدمات و صدور کارت های اعتباری ویزاکارت و مسترکارت در وب سایت

این قرارداد فی مابین سریع پرداخت با دامنه Payd.ir در مقام واسط صدور کارت های اعتباری ویزا و مستر با آدرس : شیراز – بلوار امیرکبیر – نبش کوچه ۲۲ – برج سرمست – طبقه ۶ – واحد ۱۶ و تلفن : ۳۶۵۴۴۳۱۹ ۷۱ ۹۸+ و مشخصات مندرج در وب سایت بعنوان طرف اول و شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی سرویس صدور ویزا کارت/مستر کارت و یا دیگر خدمات وب سایت با مشخصات و اطلاعات ثبت شده در وب سایت Payd.ir بعنوان طرف دوم منعقد شده است:

  1. طرف اول متعهد می گردد در قبال دریافت هزینه مشخص (که در سایت ذکر شده است) همچنین طبق شرایط سفارش متقاضی (که در سایت ذکر شده است) مدارک فرد متقاضی را به بانک/نماینده بانک رسانده و پس از طی یک دوره حتی الامکان۳۱ روزه از زمان ثبت و تکمیل مراحل پرداخت سفارش ، سرویس مورد نظر را به متقاضی همراه با سایر مدارک مربوطه تحویل دهد.

  2. طرف دوم متعهد گردید قرارداد را (پس از تایید) به همراه گواهی امضاء و آدرس به همراه مدارک مورد نیاز در وب سایت ارسال نماید و اصل قرارداد و مدارک را از طریق پست به آدرس فوق ارسال نماید.

  3.  نحوه تحویل فیزیک کارت به طرف دوم تنها در محل دفتر طرف اول در حیطه مسئولیت طرف اول می باشد و چنانچه طرف دوم امکان حضور در محل طرف اول را نداشته باشد روش دریافت کارت را بصورت کتبی یا طی یک رایانامه (ایمیل) اعلام می نماید که در این صورت مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی و عدم دریافت کارت بر عهده طرف دوم می باشد.

  4. طرف اول متعهد می گردد که مدارک اخذ شده از مشتری را نزد خود محفوظ نگه داشته و حق هرگونه سوء استفاده از مدارک مشتری را از خود سلب نماید.

  5. ارائه خدمات و عقد قرارداد در حوزه اختیارات طرف اول می باشد و طرف اول با صلاحدید خود نسبت به ارائه یا عدم ارائه خدمات تصمیم لازم اتخاذ می نماید و درصورت تصمیم بر عدم ارائه خدمات و پرداخت هزینه ای از جانب طرف دوم در این خصوص ، طرف اول حتی الامکان تا ۷۲ ساعت پس از دریافت درخواست وجه دریافتی را به ایشان مسترد می نماید.

  6.  صدور کارت یا افتتاح حساب برای متقاضی بستگی به موافقت بانک مقصد خواهد داشت و در صورت عدم موافقت از طرف بانک ، طرف اول مشمول هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی باشد و در صورت پرداخت هزینه از جانب متقاضی ، وجه دریافتی پس از کسر هزینه های انجام شده حتی الامکان تا ۷۲ ساعت پس از دریافت درخواست به آنان مسترد نماید.

  7.  در صورت مشاهده فعالیت های مشکوک از قبیل پولشویی و غیره و یا دستور مقامات قضایی حساب شما پس از طی مراحل قانونی بدون اخطار بلاک یا بسته خواهد شد.

  8.  از آنجائیکه که طرف اول تعهدی نسبت به شارژ کارت شما ندارد اما تا هر زمان که چنین امکانی فراهم باشد شارژ کارت شما توسط طرف اول انجام می پذیرد. همچنین شارژ کارت و گرفتن گردش حساب با اخذ کارمزد تا زمان ممکن قابل انجام می باشد.

  9.  در صورت هر گونه تغییر در قوانین ، سرویس ، سیاستها ، خدمات بانک مربوطه همچنین بروز تغییر درقوانین و وضعیت اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، انقلابها و تخاصم و یا حوادث و بلایای طبیعی در مملکت یا سایر موارد مربوط که ارائه خدمات موضوع قرارداد از قبیل صدور ، شارژ یا برداشت موجودی کارت امکان پذیر نباشد هیچ گونه مسئولیتی متوجه طرف اول نخواهد بود. همچنین طرف اول هیچ مسئولیتی در قبال مسائل ناشی از تحریم های بین المللی ، آینده مالی بانک صادر کننده، بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه و خارج از کنترل در عرصه بین المللی ندارد.

  10.  اگر چه طرف اول قرارداد هیچ گونه مسئولیتی در قبال تمدید کارت یا سایر مواردی که در مواد و تبصره های دیگر ذکر شده است ندارد نظر به اینکه کارت های موضوع قرارداد دارای تاریخ انقضاء هستند در صورتی که متقاضی تمایل به تمدید آن داشته باشد باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ انقضاء طرف اول را طی درخواست کتبی یا ارسال ایمیل از درخواست خود مطلع نماید تا در صورت امکان این مهم صورت پذیرد.

  11.  در صورتی که طرف دوم قصد ابطال کارت را داشته باشد می بایست حداقل مدت زمان ۶ ماه پس از زمان افتتاح حساب و صدور کارت طرف دوم گذشته باشد که طرف دوم پس از این مدت متعهد است وکالتنامه ای که به تایید وزارت امور خارجه، سفارتخانه و یا کنسولگری رسیده است به طرف اول در همین خصوص تفویض و تحویل نماید. ضمنا به طرف دوم تفهیم گردید بانک صادرکننده کارت در قبول انصراف مختار است لذا از این باب هیچ گونه مسئولیتی متوجه طرف اول قرارداد نخواهد بود.

  12. تبصره : در صورت انصراف یا تقاضای ابطال کارت ، هزینه های صدور کارت مسترد نمیگردد.

  13.  ثبت سفارش به منزله قبول این قرارداد می باشد و متقاضی موظف است قبل از ثبت سفارش مفاد قرارداد را با دقت مطالعه نموده سپس تایید نماید. لذا پس از ثبت سفارش امکان انصراف از درخواست و یا هرگونه تغییر در نوع سفارش وجود ندارد.

  14.  طرف اول و یا بانک صادر کننده کارت در هیچ شرایطی مسئولیت خرید های انجام شده توسط صاحب کارت را به عهده نخواهد گرفت و انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آنها و یا تطابق خرید ها با قوانین بین المللی و قوانین جمهوری اسلامی ایران یا کشور صادر کننده کارت به طور مستقیم و منحصرا به عهده دارنده کارت (طرف دوم) بوده و بانک صادر کننده ویا طرف اول قادر به بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود.

  15.  دارنده کارت (طرف دوم ) مسئول کلیه تراکنش های مالی انجام شده توسط کارت بوده و ضمن تعهد در قبال حفظ کارت و اطلاعات مربوطه در صورت هرگونه سوءاستفاده از کارت یا موجودی آن شخصا مسئول است و در کلیه مراجع قانونی پاسخگو خواهد بود.

  16.  به طرف دوم قرارداد تفهیم گردید کارتهای موضوع این قرارداد فاقد رمز دوم بوده و استفاده از آن در پرداختها برای اشخاصی که صرفاً از مندرجات پشت و روی کارت مطلعند میسر خواهد بود و همچنین در صورت در اختیار داشتن فیزیک کارت امکان استفاده از کارت بر روی اکثر دستگاههای خودپرداز و کارتخوان طرف قرارداد کمپانی های ویزا و مستر وجود دارد لذا طرف دوم متعهد گردید چنانچه پس از تحویل کارت به ایشان به شرح مندرج در این قرارداد، چنانچه کارت سرقت یا مفقود یا برداشت غیر مجاز یا سوء استفاده ای از کارت ایشان صورت پذیرد مسئولیتهای قانونی را هم شخصا و هم در برابر اشخاص ثالث بعهده گرفته و طرف اول قرارداد در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

  17.  به طرف دوم تفهیم گردید که نحوه فعالیت طرف اول قرارداد دارنده نماد اعتماد الکترونیک که از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت گردیده است که تا کنون اتحادیه صنفی و یا دیگر تشکیلات قانونی و اداری جهت حمایت از طرف اول تشکیل نگردیده است و طرف دوم با اطلاع از چنین امری به عقد و تنظیم این قرارداد مبادرت می نماید.

  18.  در صورت بروز هر گونه اختلاف در خصوص مفاد یا اجرای این قرارداد، سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری و یا مرکز کارشناسان قوه قضائیه استان فارس و در شهر شیراز در حوزه رایانه و آی تی یا امور بانکی، بعنوان داور و در مدت ۶ ماه نسبت به حل اختلاف اقدام خواهد نمود و رأی داور مطابق با فصل داوری قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی برای طرفین لازم الاتباع خواهد بود با این توضیح که هر یک از طرفین قرارداد یک داور منتخب معرفی و داور سوم مرضی الطرفین خواهد بود. پرداخت هزینه داوران بالسویه می باشد.

  19. طرف اول میتواند بر اساس قوانین و مقررات جدید مفاد این تفاهم نامه را بدون اعلام قبلی تغییر داده و مفادی را به آن کم یا اضافه کند و مراتب را به طرف دوم اطلاع دهد. مسئولیت اطلاع از این تغییرات و مفاد جدید تفاهم نامه بر عهده متقاضی است. بدیهی است تقاضای مجدد در استمرار خدمات به منزله پذیرفتن آخرین موارد مندرج است.

شرایط خرید (شرایط ثبت سفارش)

الف – ارائه خدمات در حوزه اختیارات طرف اول می باشد و طرف اول با صلاحدید خود نسبت به ارائه یا عدم ارائه خدمات به متقاضیانی که شرایط مقتضی را ندارند تصمیم متناسب اعمال نماید و چنانچه پرداخت هزینه ای از جانب متقاضی در این خصوص صورت گرفته باشد، طرف اول تا ۷۲ ساعت پس از دریافت درخواست وجه دریافتی را به ایشان مسترد می نماید.

ب – هرگونه تراکنشی که توسط کاربر در سایت صورت می گیرد باید با مشخصات کاربری وی در سایت مطابقت داشته باشد. کاربر اجازه ندارد از حساب های بانکی سایر افراد برای انجام تراکنش های مالی خود در سایت طرف اول استفاده کند و در صورت مشاهده ، مبلغ واریزی توسط طرف اول بلوکه خواهد شد.

ج – سفارشات باید با اتصال اینترنت اصلی کاربر و با آی پی اصلی کاربر انجام شود و هرگونه سفارشی که فرد از طریق پراکسی یا وی پی ان و یا سایر مخفی کننده های محل اتصال کاربر به اینترنت ثبت کند غیر قانونی می باشد.

د – طرف اول حق خود می داند هر زمان که نیاز بود از کاربر مدارک شناسایی لازم ( کارت ملی ، شناسانامه ، تلفن ثابت، قبض تلفن ، آدرس و …) را جهت احراز هویت مطالبه نماید و در صورت عدم همکاری از طرف کاربر مبلغ واریزی را بلوکه کرده و دسترسی کاربر را مسدود نماید.

ه – کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش “شرایط خرید” و یا توضیحات مربوط به هر خدمت را بطور کامل مطالعه نماید. در صورت عدم توجه به این نکات و ثبت سفارش ، ضمن اعمال قانون و شرایط مرتبط ، مشمول بند (ز) خواهد شد.

و – در صورتی که سفارشی بصورت ناقص ثبت شود و یا مشکلی در انجام آن سفارش باشد موضوع از طریق ابزارهای پشتیبانی ، ایمیل یا تلفنی که کاربر در وب سایت ثبت نموده به کاربر اطلاع داده می شود و کاربر موظف است طی بازه زمانی ۲ ساعت موضوع را رسیدگی کرده و پاسخ دهد. در صورتی که طی این بازه زمانی پاسخی از طرف کاربر دریافت نگردد سفارش بطور یک طرفه از جانب سایت کنسل شده و مشمول ۱۰٫۰۰۰ تومان هزینه می گردد.

ز – در صورتیکه پس از انجام سفارش پرداخت به هر دلیلی آن سفارش پرداخت برگشت (Refund) زده شود و یا مشکل از سمت مقصد باشد ، مبلغ بازگشتی (Refunded) پس از کسر ۷ درصد کارمزد با احتساب نرخ خرید ارز و سایر هزینه های احتمالی ، حتی الامکان پس از گذشت یک هفته به مشتری عودت داده می شود. در این حالت کاربر می تواند با موجودی خود سفارش جدید ثبت نماید یا درخواست برداشت معادل مبلغ ریالی را بدهد. همچنین برای سفارشات کمتر از ۵۰ دلار حداقل مبلغ ۱۰٫۰۰۰ تومان جریمه تعلق خواهند گرفت.

ح – در صورت انصراف از سفارش پس از ارسال فرم، مبلغ شما پس از کسر ۱۰٫۰۰۰ تومان جریمه قابل بازگشت می باشد.

ط – برگشت وجه و یا تسویه حساب با کاربران در هر حالتی مشمول ۳٫۰۰۰ تومان کارمزد خواهد شد.

ی – حساب کلیه کاربرانی که موجودی آنها در سایت بیش از مبلغ ۵۰٫۰۰۰ تومان باشد پس از اخذ درخواست تسویه می شود و این تسویه نیز مشمول بند (ه) خواهد شد.

ک – انجام درخواستهای تسویه ، حداقل از یک ساعت و حتی الامکان تا ۴۸ ساعت (با توجه به نوع پرداخت و سرویس مربوطه و عدم برخورد با روزهای تعطیل ) به طول خواهد انجامید.

ل – مشتری موظف می باشد تا قبل از خرید ، هرگونه توقعی که از سرویس دارد را با پشتیبانی هماهنگ نماید و از وجود یا عدم وجود آن مطمئن شود. به همین دلیل پس از ارسال سفارش ، تمام مسئولیتها به عهده مشتری خواهد بود و ما هیچ عذری را نخواهیم پذیرفت.

م – ارسال دلار به حساب پی پال (PayPal) منوط به معتبر بودن و تایید شده (Verified) بودن حساب مقصد می باشد و مشتری وظیفه دارد قبل از ارسال فرم از این مورد اطمینان حاصل نماید ، در غیر این صورت مسئولیت عواقب آن بر عهده مشتری میباشد و در صورت برگشت پول یا سایر مشکلات احتمالی مشتری هیچ حقی برای باز پس گیری وجه خود ندارد.

ن – ارسال پول به هر یک از حساب های این مجموعه و یا (برگشت پول) Refund به حساب ذینفع بدون هماهنگی ، ثبت درخواست و اخذ تاییدیه از سایت طی ایمیل یا تیکت ، فاقد اعتبار بوده و هیچگونه حقی را برای دریافت از جانب مشتری ایجاد نمیکند.ضمنا درخواست های این بند در صورت رعایت موارد ذکر شده مشروط بر فعال بود حساب مرتبط امکان نقد شدن دارند.

س – مشتری موظف است قبل از ثبت سفارش از صحت اعتبار شرکت و یا شخصی که میخواهد برای او مبلغی ارسال کند مطمئن شود ، در غیر اینصورت مسئولیت خسارات و عواقب احتمالی آن بعهده مشتری بوده و هیچ حقی بابت بازپس گیری وجه واریزی ندارد، و طرف اول هیچ مسولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

ع – پس از واریز وجه و ارسال فرم ، کاربر تا حداکثر ۵ دقیقه مهلت دارد تا ما را در جریان انصراف خود قرار دهد. و پس از گذشت این زمان در صورت انجام سفارش، کاربر حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می کند.

ف – کاربر بایستی قبل از ارسال درخواست خود از مبلغ دقیق سایت مقصد اطمینان حاصل نماید. در صورتیکه پس از پرداخت مبلغ توسط ما، این مبلغ بیش از مقدار ارسالی توسط مشتری باشد ، مشتری موظف است تا مابقی آن را با توجه به قیمت روز موجود در فرم مربوطه به ما پرداخت نماید و تا آن زمان ما بعنوان پرداخت کننده میبایست از ارسال سرویس مورد نظر و یا ارائه مجدد هر سرویسی تا تسویه حساب نهائی اجتناب نمائیم.

ص – مشتری وظیفه دارد تا قبل از ثبت سفارش از صحت اطلاعات مهمی نظیر میزان مبلغ پرداختی ، اطلاعات پرداخت و … اطمینان کامل حاصل کند، در غیر اینصورت هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت و تمام عواقب آن به عهده مشتری میباشد، که بازگشت هزینه به مشتری مشمول قوانین بازگشتی ما + سایت سرویس دهنده میباشد.

ق – هنگامی که کاربر سفارشی را در سایت طرف اول ثبت می کند بیانگر این است که وی تمام قوانین و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته است. کاربر مسئول اجرای تمام تعهدات این قرارداد و همچنین رعایت تمام قوانین و مقررات وضع شده می باشد.

ر – وب سایت Payd.ir  حق خود می داند که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی متن قوانین و مقررات را تغییر دهد ، هرچند این تغییرات از طریق ایمیل یا درج خبر در سایت به اطلاع کاربران خواهد رسید.

ش – طرف اول متعهد می گردد که سرویس مورد نظر را دقیقا بر اساس مواردی که در توضیحات مربوطه در سایت ذکر شده به مشتری ارائه دهد.